Avoimet ovet Sinisatamassa

Mielessä tuulee -viikon tapahtuma perjantaina 26.8. klo 10-15 Mahdollisuus tutustua matalan kynnyksen toimintaamme. Tiltti KotkaHaminan tieto- ja tukipisteen esittelyä. Klo 13-13.15 esittelijänä Camilla Metsäranta Yhteispelillä-hankkeesta. Hyvä hetki -valokuvia. Tunnekuvien kaupunkisuunnistusta; saat kartan ja ohjeistuksen Sinisatamasta.

Sinisanomat 2022

Tämän vuoden Sinisanomat on julkaistu. Voit lukea pdf-version Ajankohtaista-välilehdeltä.

Mielipidekirjoitus

Yhdistyksen työntekijät ovat laatineet mielipidekirjoituksen paikalliselehtiin. Voit lukea sen tästä linkistä: Erilainen arki

Raiteilla -hanke käynnistyy

Kouvolan Raiteilla -hankkeessa on aloittanut kaksi uutta työntekijää, Sonja Kujala ja Terhi Kansikas. Hankkeeseen löytyi tilat Kouvolan keskustasta kauppakeskus Hansan vierestä (keskikatu 6 lh 5 45100 Kouvola). Lisätietoja voit kysellä työntekijöiltämme. Sonjan tavoitat numerosta 044-741 3922 tai sonja.kujala@ks-sininauha.fi ja Terhin numerosta 044-741 3351 tai terhi.kansikas@ks-sininauha.fi

Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta kaikille! Olemme joulunvietossa 24.12.-2.1. joten toimipisteemme ovat suljettuna viikon ajan.

Syyskokous

Yhdistyksen sääntömääräinen syyskokous torstaina 16.12.2021 klo 14 Sinisatamassa. Käsitellään 11§:n asiat. Jäsenet tervetuloa!

Asunnottomien Yö Kotkassa

Järjestämme Kotkassa asunnottomien yö -tapahtuman 17.10.2021 sunnuntaina klo 16-19 yhdessä muiden toimijoiden kanssa. Tapahtumapaikka on Kotkan tori. Tapahtumassa on tarjolla syötävää ja vaatteiden jakoa, puheita ja muita esiintyjiä.

Asunnottomien yö Haminassa

Järjestämme Haminassa Asunnottomien yö -tapahtuman 18.10. maanantaina yhdessä muiden toimijoiden kanssa. Tapahtumapaikka on Trykinin puisto Raatihuoneen lähellä klo 16-19. Tästä linkistä näet tapahtuman esitteen.

Vuoden 2021 SiniSanomat julkaistu

SiniSanomiin on koottu terveisiä ja kuulumisia menneeltä vuodelta. Voit avata lehden omasta linkistään tai hakea työntekijöiltä paperisen lehden.